torsdag 13. mai 2010

Et stort Mirakel....

Pusen min er et Mirakel.
Først og fremst hadde hun en tøff start på livet. Moren hennes ble påkjørt da hun var 5 uker gammel, og sammen vokste hun opp med sin søster, som villkatt.
I en alder av 7 uker kom hun til meg. Skremt, redd og usikker.
Hun var klin gærn, beit, klorte, stakk av og gjorde masse sprøtt..
Men en dag var hun plutselig borte... Helt borte...
Hun kom ikke når vi ropte, eller når vi lokket med mat..

Jeg tenkte villkatten i henne hadde tatt overhånd, og at hun nå ville klare seg selv, og aldri komme tilbake..
Men plutselig en dag , 8 uker senere, var hun tilbake.
Min kjære, lille, spinkle kattepus. Mitt lille Mirakel!

Men.....
Hun var ikke så spinkel lengre.
Og noen inni magen sparker meg..
Noen vil snart ut!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar