mandag 24. mai 2010

Vakre liljer....

Jeg ville bare legge inn et kjapt innlegg, med bilder av mine flotte, utrolig godtluktende liljer.
Jeg leitet i flere dager, og var vel innom 5 blomsterforretninger, før jeg fant disse, på Plantasjen i Mjøndalen.

Disse liljene kom jeg over hjemme hos min søster. De lukter utrolig godt, og veldig sterkt, noe som falt meg i smak!
Denne står nå i vinduet i stuen, og når jeg går inn inngangsdøren merker jeg allerede da den herlige lukten! :D
Legger også ved en liten photoshoot som jeg prøvde meg på i stad. Har det med å aldri bli fornøyd med bilder, og denne gangen var intet unntak, men men, når man alltid er den bak kameraet, så får man bare bite tenna sammen og slenge seg forran med gjevne mellomrom også! ;)
Her iført min "nye" kosegenser. Jeg har det med å sagte men sikkert overta gensere fra Peter, og i hele vinter har jeg smuglånt to forskjellige GODE hettegensere som Peter har.
Nå som grillsesongen er i gang, kan man ofte finne meg på terassen iført denne ullgenseren ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar