torsdag 29. april 2010

Bilder....

Nå føler jeg det har vært MYE bilder av stua mi, men jeg slenger med noen bilder til..
Disse er tatt med bedre kamera, bedre lys og litt mer fullstendig stue.

Veggen til høyre er fortsatt veldig bar. Den skal males fredag og lørdag, og derfor henger jeg ikke opp noe der enda. Jeg har også byttet ut tv-benken med en mørkebrun benk, som sto litt mer i stil til rammene, det ene sofateppet og speilet. Ellers har jeg fått inn et mørkt midlertidig teppe, men i morgen får jeg to hvite, fine tepper...
Synes tv-benken passet bra inn!
En liten krok med sjenk og pyntegjenstander. En av mine loppis-funn, en nydelig blomsterpotte.
Et av mine andre loppe-funn; en nydelig krukke til godteri!
Jeg var også på oppdagelsesferd i hagen:


Hva synes dere om stuen nå?
Ha en fin dag alle sammen! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar