tirsdag 20. april 2010

Min Dag i Det Røde Huset, og litt annet...

I dag har vært en effektiv dag.
Jeg sto opp, fikk ungene avgårde på skolen før jeg tok meg en dusj og reiste inn til Oslo.
Der møtte jeg Vibeke og Puma, og sammen med Taro hadde vi litt sosialisering og gå-pent trening.
Utorlig koselig! :)



Da jeg kom hjem, fant jeg ut at vi hadde 4,5 liter melk, som gikk ut på dato i morgen, så da ble det grøt til middag, og baking!

Grøten falt iallefall i smak hos Vesla og venninnen som var med hjem, og det ble skolebrød og boller til kveldsmat... Mmmmm....





Ellers har dagen vært litt såder. Det har vært litt stressing i dag og, med kjøring, henting, baking, steking, middag, lekser osv. Men det har sin egen sjarm det også! :D
Jeg trives utrolig godt som fostermor/mamma for 2, og husmorsrollen passer meg perfekt!
Er så glad i den lille familien min! :D

2 kommentarer:

  1. for noen boller!!!!og jeg ble ikke invitert..dårlig altså..hehe

    maggie igjen

    SvarSlett
  2. Haha.. Har fortsatt noen i fryseren.. ;) Skal spare dem til fredag jeg.
    Suss

    SvarSlett