lørdag 24. april 2010

loppis, cafe og loppis igjen.....

På torsdag hadde jeg og Linda cafe-date.
Vi drakk en kakao, spiste en Gyros og skravlet masse, før vi bestemte oss for å ta en tur i bruktbutikkene i Drammen.
Den ene butikken ligger i et gammelt hus. Huset er delt inn akkurat som ett vanlig hus. Vi gikk en tur opp på loftet, ett heller slitt loft, med en 3-4 rom, og gulvet var veldig skjevt.
Linda ble borte for meg, og da jeg fant henne igjen så hun sånn her ut:

Jeg holdt på å dø av latter. Hun mente huset rørte på seg, og klamret seg fast til en stolpe, og satte skjøbein!
Hahaha!
Etter rundturen vår møtte vi Isak og Hege en tur. Linda ble helt opphengt i lille skjønnheten.

I dag, lørdag, skinte solen , og minte meg på de herlige loppemarkedene som har satt igang igjen nå.
Jeg ringte min loppis-venninne Ida, og sammen satte vi kursen mot Askerhallen.
Der fant jeg denne herlige kurvstolen :D
HELT PERFEKT!
Den er kjempestor, og kan stilles til å ligge helt ned, eller sitte litt oppoverlent. Og man har plass til beina oppi . Min datastool! :D
Jeg kjøpte også noen lekefigurer til veslefrøken, og mannen i huset fikk dette:
Et etterlengtet 1-liters ølglass! ;)
Kunne vell ikke vært mer fornøyd han heller. AKKURAT sånn som han hadde hatt før! :-P

Slenger med et lite sofakos-bilde av meg og Nemi. Hun er en god kosehund!


GOD HELG!

2 kommentarer:

  1. Så herlig baby <3
    Hadde forresten sånn stol her hjemme før... ;o)

    SvarSlett
  2. Ikkesant! :D
    Åå.. Den var så god å ligge/sitte i :D

    SvarSlett