fredag 30. april 2010

Nytt teppe

Stua/sofahjørnet med nytt hvitt teppe...

9 kommentarer:

  1. så utrolig koselig hjem du har:) du er akkuratt som meg..elsker å omeblere og gjøre litt forandringer av og til:):)det er så morro!:)

    SvarSlett
  2. Takk for det! Ja, jeg er veldig glad i å fikse og ordne, men aldri blitt ordentlig fornøyd. Men nå begynner det å nærme seg merker jeg :D

    SvarSlett
  3. Fasinert over hvor flink du er til å stelle hjemme, dekorere og møblere. Flink er du :)

    SvarSlett
  4. Nå ble det fint Sandra!! Syns du har fått til den lille prikken over I`en nå ;) Ble du fornøyd?

    SvarSlett
  5. Ja, nå er jeg endelig fornøyd. Har kjøpt inn to fredsliljer (som ser litt mer våkne ut enn de tre jeg har fra før av),så nå begynner det å bli koselig..
    Veggen i stua er ferdigmalt også, så nå gjenstår det å dekorere veggen der med noe artig også :)

    SvarSlett
  6. Åh, sånne tepper er så fine! Jeg er egentlig et antiteppemenneske, men om jeg skal ha et teppe inn i stua mi må det bli et sånt et!:)

    SvarSlett
  7. Jeg kan faktisk med hånden på hjertet nå si at jeg ELSKER dette teppet ;-) Utrolig godt, varmt og mykt!

    SvarSlett
  8. Fint teppe Sandra!
    Hvor er det kjøpt?

    SvarSlett
  9. Jeg kjøpte det brukt, men det er fra Ikea :)

    SvarSlett