tirsdag 20. april 2010

Hvit morgenstund...

Det er rett og slett helt forferdelig.. Men sant!
Sånn her så det ut når jeg vinket farvell til skolebarna i dag tidlig.

Huff.. Snø?
Krysser fingrene for at det gir seg like plutselig som det kom!

Ellers har jeg fylt på akvariet mitt litt.
I går på vei hjem fra Oslo ble det nemlig tilfeldigvis med meg 6 nye fisker.


Ps. Jeg tar de fleste bildene mine med Iphone ( som alltid er med på farten), og det er derfor kvaliteten på bildene ikke alltid er den beste!
Er bare så utrolig kjekt at man ALLTID har med seg et kamera! :)

Ha en fin dag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. det første bilde er så utrolig vakkert!!!-bil. hehe

    maggie

    SvarSlett
  2. HEi Sandra;) så koselig at du blogger! Å så fantastisk at du er fortermor!!;) det står det stor respekt av!;) ser ut som dere koser dere veldig,) jeg skal følge med på bloggen din! morsomt å se deg på liertoppen i dag!( selv om jeg ikke hadde tid til å stoppe å skravle;(
    stor klem fra Cathrine

    SvarSlett
  3. Hei Cathrine!
    Ja, var koselig å se dere også, jeg har smugtittet på bloggen din, for en herlig familie du har fått deg! :D
    Vi får ta skravlingen en annen dag! :D

    Klem

    SvarSlett